despre grĂDINIȚĂ
Grădinița “Samariteanul” funcționează în localul Bisericii Penticostale “Golgota” Tg-Jiu, situat în strada Dobrogeanu Gherea nr. 4.
Și-a deschis porțile în anul 1994. A fost un motiv de mare bucurie pentru părinți, la vremea respectivă fiind singura grădiniță privată din orașul Tg-Jiu.
De-a lungul timpului, mulți preșcolari au călcat pragul acestei instituții, bucurându-se de tot ceea ce oferă, cu sprijinul Bisericii. Există 4 săli de clasă, dotate cu mobilier adaptat pentru vârsta preșcolarilor și 2 grupuri sanitare. Biserica pune la dispoziție sala de conferințe și sala multifuncțională pentru diverse activități (serbări, întâlniri cu partenerii grădiniței, diferite activități extracurriculare).
În curtea grădiniței este amenajat un parc dotat cu aparate de joacă pentru copii, unde se pot desfășura activități sportive diferite.
Grădinița “Samariteanul” oferă un program educațional ce cuprinde domeniile de cunoaștere cuprinse în Curriculum-ul pentru educația timpurie elaborat de Ministerul Educației Naționale. În activitățile de predare – învățare – evaluare, personalul didactic integrează cunoștințe de limba engeză.
Oferim cursuri opționale de Educație creștină. Ne dorim ca toți copiii care petrec un anumit interval de timp în această grădiniță să fie educați în spiritul principiilor biblice, cu impact în prezent și viitor.
Grădinița ”Samariteanul” Tg-Jiu este acreditată prin Ordin de Ministru nr. 5937/14. 11. 2008.
Misiunea grădiniței este:
- Dezvoltarea capacităţii de a interacţiona cu alţi copii şi cu adulţii, cu mediul pentru a dobândi cunoştinţe, priceperi, atitudini şi conduite noi. Încurajarea încercărilor, experimentărilor, exerciţiilor, explorărilor ca experienţe autonome de învăţare;
- Dezvoltarea liberă, integrală şi armonioasă a personalităţii copilului, în funcţie de ritmul popriu şi de trebuinţele sale, sprijinind formarea autonomă şi creativă a acestuia;
- Sprijinirea copilului pentru a cunoaște principiile biblice;
- Sprijinirea copilului în descoperirea propriei identităţi, a autonomiei şi în dezvoltarea unei imagini de sine pozitive;